Struktura organizacyjna

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zmiana Regulaminu organizacyjnego Komendy Powiatowej Policji w Kamiennej Górze z 15.11.2004 r.

REGULAMIN
ZMIENIAJĄCY REGULAMIN
KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI

w Kamiennej Górze


z dnia 15 listopada 2004 roku

 

Na podstawie art.7 ust 4 Ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji(Dz.U. z 2002r. nr 7, poz. 58, nr 19, poz. 185, nr 74, poz. 676, nr 81, poz. 731, nr 113, poz. 984, nr 115, poz. 996, nr 153, poz. 1271, nr 176, poz. 1457 i nr 200, poz. 1688 ;z 2003r. nr 90, poz. 844, nr 113, poz. 1070, nr 130, poz. 1188 i 1190,nr 137, poz. 1302, nr 166, poz. 1609, nr 192, poz. 1873 i nr 210, poz. 2036oraz Dz. U. z 2004 r. nr 171, poz. 1800,nr 179, poz. 1842 i nr 210, poz. 2135)ustala się co następuje:


 

§1

 

W regulaminie Komendy Powiatowej Policji w Kamiennej Górze z dnia 15 maja 2003 roku wprowadzasię następujące zmiany:

 

1) § 7 otrzymuje brzmienie:


 

§ 7

 

Ustala się następującą strukturę organizacyjną Komendy:

 

1. Kierownictwo:

 

a) Komendant Powiatowy Policji – nadzorujący służbę prewencyjną w Komendzie i jednostkach Policji powiatu kamiennogórskiego,

 

b) I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji – nadzorujący służbę kryminalną w Komendzie i jednostkach Policji powiatu kamiennogórskiego,

 

2. Komórki organizacyjne:

 

a) Sekcja Kryminalna

 

b) Sekcja Prewencji i Ruchu Drogowego

 

c) Zespół Kadr i Szkolenia

 

d) Zespół Łączności i Informatyki

 

e) Zespół Wspomagający

 

f) Zespół Dyżurnych

 

g) Stanowisko Samodzielne do spraw Inspekcji.

 

h) Posterunek Policji w Marciszowie.”


 

2) skreśla się § 17.


 

3) W § 18 dodaje się ust. 4 w brzmieniu:


 

„4. W zakresie obsługi sekretariatu:

 

1. Obsługa sekretarsko – biurowa Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcy.

 

2. Obsługa korespondencji bieżącej związanej z obiegiem dokumentacji jawnej

 

w Komendzie.

 

3. Gromadzenie, ewidencjonowanie oraz dystrybucja zbiorów aktów prawnych jawnych.

 

4. Kwalifikowanie, gromadzenie, przechowywanie, opracowywanie oraz udostępnianie zasobów archiwalnych Komendy uprawnionym podmiotom, wydawanie osobom fizycznym zaświadczeń, wpisów i wyciągów z akt zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

5. Nadzór nad działalnością archiwalną w komórkach organizacyjnych Komendy.

 

6. Prowadzenie składnicy akt w Komendzie.”


 

4) Po § 18 dodaje się § 18c w brzmieniu:



 

§18c



 

Do zadań Posterunku Policji należy:

 

1. Realizowanie zadań służby prewencyjnej, a w szczególności:

 

a) przeciwdziałanie popełnianiu przestępstwa i wykroczeń w miejscach publicznych,

 

b) ujawnienie, zapobieganie i zwalczanie zjawisk patologii społecznej, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży,

 

c) kreowanie w społecznościach lokalnych pozytywnego wizerunku Policji oraz podejmowanych przez Policję działań na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego;

 

2. ujawnianie przestępstw i wykroczeń oraz wykrywanie ich sprawców;

 

3. realizowanie zadań administracyjno-porządkowych;

 

4. współdziałanie z samorządem terytorialnym oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego.”


 

§2

 

Kierownicy komórek organizacyjnych są obowiązani niezwłocznie zapoznać podległych policjantów i pracowników zpostanowieniami niniejszychzmianregulaminu Komendy.

 

§3

 

Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.










KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
w Kamiennej Górze

mł.insp. Bogdan KUJAWIAK

W porozumieniu:




KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI
we Wrocławiu
insp. Andrzej MATEJUK

Zadania
Posterunku Policji w Marciszowie

Metryczka

Data publikacji : 01.04.2009
Data modyfikacji : 15.02.2010
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej Górze
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Katarzyna Mędrala
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Żuprański Inspektor Zespołu Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Żupański
do góry