Struktura organizacyjna

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zmiana Regulaminu organizacyjnego Komendy Powiatowej Policji w Kamiennej Górze z 01.07.2006 r.

R E G U L A M I N
ZMIENIAJĄCYREGULAMIN

KOMEDNY POWIATOWEJ POLICJI
W KAMIENNEJ GÓRZE


zdnia 1 lipca2006 roku

 

Na podstawie art.7 ust 4 Ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji(Dz.U. z 2002r. nr 7, poz. 58, nr 19, poz. 185, nr 74, poz. 676, nr 81, poz. 731, nr 113, poz. 984, nr 115, poz. 996, nr 153, poz. 1271, nr 176, poz. 1457 i nr 200, poz. 1688 ;z 2003r. nr 90, poz. 844, nr 113, poz. 1070, nr 130, poz. 1188 i 1190,nr 137, poz. 1302, nr 166, poz. 1609, nr 192, poz. 1873 i nr 210, poz. 2036;z 2004r. nr 171, poz. 1800,nr 179, poz. 1842, nr 210, poz. 2135, nr 273, poz.2703 i nr 277, poz. 2742z 2005 r. nr 10, poz. 70 inr 164, poz. 1365 oraz z 2005r. nr 169, poz. 1411)ustala się co następuje:


 

§ 1

 

W regulaminie Komendy Powiatowej Policji w Kamiennej Górze z dnia 15 maja 2003 roku wprowadza się następujące zmiany:

 

1) w § 7 ust. 2 uchyla się literę d.

 

2) skreśla się § 16

 

3) § 18 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

 

„4. W zakresie łączności :

 

1) Opracowywanie procedur reagowania na uszkodzenia występujące w systemach łączności przewodowej i radiotelefonicznej użytkowanych przez podległe jednostki organizacyjne.

 

2) Ścisławspółpraca służb dyżurnych z Wojewódzkim Węzłem Łączności.

 

3) Organizowanie i rozwijanie łączności dla działań Policji /na podległym terenie/ związanych

 

z zabezpieczeniem imprez masowych, protestów społecznych, katastrof itp.

 

4) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji organizacyjno-techniczno-eksploatacyjnej systemów łączności użytkowanych przez podległe jednostki.

 

5) Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony eksploatowanych systemów łączności oraz środków szyfrowo-kodowych.

 

6) Szyfrowanie i kodowanie informacji przekazywanych technicznymi środkami łączności.

 

7) Zabezpieczenie całodobowej obsługi stanowisk szyfrowo-kodowych zainstalowanych

 

w podległych jednostkach Policji.

 

8) Odpowiednie – zgodne z przepisami – zabezpieczenie punktów wymiany poczty specjalnej.

 

9) Usuwanie uszkodzeń występujących w sprzęcie łączności eksploatowanym przez podległe jednostki organizacyjne.

 

10) Likwidacja uszkodzeń występujących na łączach, liniach kablowych oraz instalacjach

 

wewnętrznych użytkowanych przez podległe jednostki organizacyjne.

 

11) Terminowe wykonywanie przeglądów profilaktycznych, pomiarów okresowych i konserwacji urządzeń łączności, urządzeń zasilających oraz łączy telekomunikacyjnych wykorzystywanych przez podległe jednostki.

 

12) Realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów BHP i Ppoż. w zakresie

 

eksploatacji sprzętu łączności.

 

13) Ścisła współpraca z Wydziałem Łączności KWP we Wrocławiu w zakresie utrzymywania, modernizacji i wymiany sprzętu łączności.

 

14) Utrzymywanie w sprawności technicznej:

 

- dotychczasowych systemów łączności

 

- łączy urządzeń telegraficznych

 

- łączy transmisji danych.

 

15) Montaże, naprawy i konserwacje sprzętu łączności radiowej na rzecz KPP i KP.

 

16) Przygotowanie niezbędnej dokumentacji celem prawidłowych realizacji planowanych

 

zakupów części i materiałów eksploatacyjnych.

 

17) Realizacja innych zadań służbowych zlecanych przez Komendanta Powiatowego Policji i inne uprawnione organy, a także wynikających ze współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy.


 

4) § 18 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

 

„5. W zakresieinformatyki :

 

1) Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników.

 

2) Nadzorowaniewprowadzania danych w jednostce.

 

3) Wprowadzanie danych źródłowych jednostki do baz danych (ewidencja i statystyka).

 

4) Wykonywanie typowań i analiz na potrzeby użytkowników jednostki.

 

5) Szkolenie użytkowników z jednostki terenowej w podstawowym zakresie.

 

6) Podstawowe instalacje, naprawy i konserwacje sprzętu informatycznego.

 

7) Prowadzenie ewidencji i rozliczeń finansowych dla jednostki w zakresie informatyki.

 

8) Współpraca z Wydziałem Informatyki KWP w zakresie określania potrzeb jednostki wyposażenia w sprzęt informatyki.

 

9) Realizacja innych zadań służbowych zlecanych przez Komendanta Powiatowego Policji

 

i inne uprawnione organy, a także wynikających ze współpracy z innymi komórkami

 

organizacyjnymi Komendy.


 

§ 2

 

Kierownicy komórek organizacyjnych są obowiązani niezwłocznie zapoznać podległych policjantów i pracowników z postanowieniami niniejszej zmiany regulaminu Komendy.



 

§ 3

 

Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.







KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
w KAMIENNEJ GÓRZE

mł.insp. Bogdan KUJAWIAK



 

W porozumieniu




KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI
we WROCŁAWIU

nadinsp. Andrzej MATEJUK

Metryczka

Data publikacji : 01.04.2009
Data modyfikacji : 15.02.2010
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej Górze
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Katarzyna Mędrala
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Żuprański Inspektor Zespołu Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Żupański
do góry